To Kapo: Áno je to môj stroj mám kladný vsťah ku sovietskym vojenským strojom

. Dva roky v mojej garáži vstával z popola v podstate bol celý rozobraný, a znovu poskladaný rám komplet pieskovaný, a pozinkovaný kasňa vymenená z nikdy nejazdeného GAZU, ktorý bol iba roky niekde vystavený a následne rozobraný na súčiastky.Po rekonštrukcii sa mi ho podarilo znovu dostať na čísla.Ten predný nárazník nech ťa nemýli originálny je zložený v garáži.Tento som urobil ja. Je to pevnostný nárazník, ktorý pri prípadnej kolízii v bežnej cestnej premávke dokáže učinnejšie chrániť pôvodné časti karosérie.Keď že tento stroj som od začiatku mienil plne využívať na to ,na čo bol vyrobený teda na presuny z bodu A do bodu B ťažkým terénom, a tak isto na jazdy bežnými cestami boli niektoré jeho pôvodné časti z dôvodu lepšieho jazdného komfortu v bežnej premávke zamenené.To platí o orig.predných smerovkách,kde pôvodné sú dosť málo viditeľné,a spätných zrkadlách kde pôvodné okrúhle sú na bežnú premávku maličké.Pôvodná plachta bola na vrchnej časti zosilnená prešitím umelohmotnej plachty čo zabraňuje roztrhnutiu strešnej časti pri jazde hustým porastom.Bočné rámy dverí boli vyhotovené tiež z tohoto odolného materiálu. Všetko originál čo bolo zamenené je v garáži a kedy koĺvek sa to dá namontovať na pôvod.miesto. Tento stroj som neskladal pre to aby ako veterán celý rok vegetil v garáži a na cestu vyšiel iba keď je vhodná vlhkosť vzduchu,neprší,nefúka a nie je zvýšená slnečná aktivita.Tento stroj maká tam, kde patrí v teréne.Už rok ma láme chlápek z Prešporku aby som mu ho predal asi ho pustím raz som ho už chcel predať no rozmyslel som si to.Teraz asi pôjde do dôchodku a bude sa prezentovať ako vyslužilý veterán. Mám vo výhľade niečo brutálnejšie a to GAZ -66
