Elév - už ani do 6 neviem narátať, hanba mi!
Vďaka za vysvetlenie tej ladiacej mechaniky - doteraz som sa s tým nestretol, preto nedôvera (s kolíkovou mechanikou som sa stretol, len keď som sa učil hrať na husliach, no mali okrem kolíkov aj kovovú mechaniku).
Veľkosť otvoru má na farbu zvuku malý vplyv? Neviem, no pri porovnaní zvuku, keď som mal na elektroakusticke snímač v otvore a keď som ho odstránil, tak tam rozdiel bol. No možno to je len placebo efekt ("ten snímač tam musel vadiť, teraz to hrá isto lepšie"). Tá rozeta tam má okrem okrasy aj nejakú inú funkciu?
O gitarách za 120e mi ani nevrav, mám na ne spomienky podfarbené ružovou knihou a vôňou školských nástrojov (na takých gitarách ma pred cca 10 rokmi učili hrať v ZUŠke veci od Carulli a Carcassi, potom sme sa s učiteľkou zhodli, že lepšie bude, keď si donesiem svoju a budem sa učiť na nej - aj keď to nie je španielka, ale jumbo za vtedajších 12k - Ibanez. Na profi koncertné nástroje sa to zďaleka nechytá - učiteľka ma nechala "si siahnuť" na jej nástroj a to je fakt úplne iná káva

)
Drevené zobcové flauty asi nevyrábaš, však?
