od Majo » 14 Aug 2014, 13:27
Chesus: Dnes doobeda som pri nákupe v Metre hľadal sadu od Fiskarsu. Ani ma príliš neprekvapilo, keď na príslušnom oddelení visela len tabuľka oznamujúca akciu, ale tovar nikde. Milá pani na zákazníckom oddelení tvrdila, že ešte včera bol tovar umiestnený pri vchode. Po telefonáte do útrob predajne mi oznámila, že tovar sa už minul, ale že na predajniach v iných mestách je sád od Fiskarsu dosť a ak nechám telefónne číslo a bude dostatok záujemcov, tovar presunú. Akosi nesúvisle som poďakoval, lebo ma v tej chvíli napadali len samé nespisovné slová.
S týmto pomerne primitívnym trikom, ktorý používajú géniovia marketingu v obchodných reťazcoch som sa už stretol viackrát. Takže ak si nevyužil zľavu zhruba do pol hodiny od otvorenia super hyper obchodu v deň, keď akcia začala, máš už veľmi malú šancu dostať sa k tovaru za výhodnú cenu.
Naposledy upravil
Majo dňa 14 Aug 2014, 14:54, celkovo upravené 1
Povraz sa nedá tlačiť, len ťahať.