TO-Kelko. Netreba ropná veža je to diezel motor ten istý ako má KAMAZ. Osem valec do "V". Spotreba 26 litrov nafty na 100 km.Pre porovnanie Praga V3S má 28 litr. Tieto 43 20-ky sú dosť vzácne.Benziňáka typ 375 D zoženieš ľahšie,ale kto by to ukŕmil cca 48 litr.benzínu na 100km. To by som musel prášiť šejkovu dcéru
No samozrejme že sem hodím nejaké dojmy a foto z jázd v teréne.Skúsim aj nejaké video.V živote som už jazdil skoro na všetkom čo živila v auto parku ČSĽA okrem "ereny"
.Myslím,kolesovú techniku.Toto je totálny nezmar pôjde to aj na olej čo si vypražil rezne.Všetko mechanika hladký diezel,posilovač riadenia, navijak o sile 10 ton v ťahu.Centrálna regulácia tlaku v pneumatikách podhustenie v bahnitom teréne,alebo dotlačenie ako to vyžaduje povaha terénu. Malo by to stíhať dotláčať 7 priestrelov kaliber 7,62 (to skúšať nebudem
). Plánujem ho vymakať a položiť na veteránske čísla nech sa na tom môžem trochu prevetrať aj na verejných cestách po výkendoch
.Nebude na tom relat.veľa práce je v dobrom technickom stave iba náter je ošumelý ,ale to sa hodí ku takému stroju.Má to nabehané iba 8300 km čo je v podctate ešte stále zábehový limit.Jeden novo dobý oligarcha neďaleko môjho trval.bydliska kúpil chalupu, a pretŕča sa tam na Hamri keď ma napáli tak mu po ňom prejdem šrégom